Wczasy Włochy - 2018

(32) 720 60 56
PN - PT: 9.00 - 17.00
 
elba

Najczęściej zadawane pytania


1. Ile osób może być zakwaterowanych w apartamencie? Czy można zabrać dodatkową osobę?
Maksymalna liczba osób możliwych do zakwaterowania w apartamencie, jest ujawniona w opisie wybranej kwatery, zawsze w nawiasie po nazwie każdego typu apartamentu. Jeśli nie ma informacji „do maksymalnej ilości osób”, można wziąć dodatkowe dziecko w wieku 2-3 lat. Należy jednak pamiętać, iż przestrzeń apartamentu może wydawać się ciaśniejsza przy dodatkowej osobie. Jeśli masz więcej niż maksymalną liczbę dozwolonych osób, skontaktuj się z nami, pomożemy Ci wybrać większe, lepsze mieszkanie. Jeśli chcesz zatrzymać się w miejscu, w większej liczbie osób niż jest dozwolone, właściciel może odmówić ci zakwaterowania.
2. Czy możemy podróżować z naszym czworonogiem?
Większość apartamentów i hoteli umożliwia pobyt z psem, dlatego nie musisz zostawiać go w domu. O ile istnieje możliwość zakwaterowania z pupilem na stronie pojawia się ikona psa. Niektóre ośrodki są także przyjazne zwierzętom i maja dla nich specjalne atrakcje.
3. Czy basen przy ośrodku otwarty jest cały dzień? Czy dostęp do basenu jest ograniczony?
Baseny przy ośrodkach przeważnie są czynne od czerwca do września, otwarcie basenu zależy od właściciela ośrodka i od pogody. Korzystanie z basenu jest zabronione przeważnie podczas sjesty, tzn. około 12 - 16 godziny, wówczas basen jest nieczynny. Pobyty z basenem oznaczone są specjalną ikonką - basen.
4. Czy będę płacić coś dodatkowo na miejscu?
W niektórych przypadkach konieczne jest umieszczenie dodatkowych opłat na miejscu - często jest to zużycie energii, parkowanie lub sprzątanie końcowe. Opłaty te są płatne w gotówce (euro) zaraz po przybyciu na miejsce. Niektóre ośrodki wymagają także opłatę klimatyczną, która jest opłacana także zaraz po przyjeździe. Jasne informacje na temat obowiązkowych/ opcjonalnych opłat można znaleźć na naszej stronie internetowej. Nie wiesz, czy wymagana jest dopłata? Skontaktuj się z nami.
5. Czy w apartamencie/ pokoju hotelowym jest dostęp do Wi-Fi i jaka jest jego jakość?
Możliwość korzystania z połączenia Wi-Fi jest oznaczona ikoną Wi-Fi na naszej stronie internetowej. Większość ośrodków wypoczynkowych proponuje usługę Wi-Fi, niestety, ze względu na liczbę osób podłączonych może nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Jeśli z jakiegoś powodu potrzebują Państwo dobrej jakości podłączenie z Internetem, zaleca się zorganizować usługę, np. poprzez operatora sieci komórkowej.
6. Czy mam wpływ na rezerwację konkretnego apartamentu/ pokoju?
Twoje życzenia są zawsze przekazane stronie włoskiej, usługa ta nie jest odpłatna, dlatego nie możemy zagwarantować roszczeń 100% . Przydział mieszkania w większości przypadków jest w pełni w gestii włoskiego partnera. Więc jeśli chcesz w wakacje cieszyć się na przykład pięknym widokiem na morze, polecamy wybrać ofertę, gdzie jest to gwarantowane za opłatą. Chętnie pomożemy w wyborze!
7. Czy na miejscu jest rezydent?
Rezydent czesko-języczny jest do Państwa usług tylko w wybranych ośrodkach - na recepcji lub w biurze można otrzymać telefon kontaktowy do rezydenta. Martwisz się o bariery językowe lub problemy podczas podróży? Przez cały pobyt będzie czynna linia telefoniczna (HOT LINE), za pomocą której chętnie pomoże.
8. Czy można przedłużyć/skrócić pobyt?
Istnieje taka możliwość. Na naszej stronie w zakładce pobyt znajdą Państwo informację, czy pobyt możliwy jest tylko od soboty do soboty, czy może nastąpić ewentualna zmiana.
9. Czy mogę zakwaterować się już przed południem? W jakich godzinach odbywa się zakwaterowanie?
Zakwaterowanie odbywa się w godzinach popołudniowych (po włoskiej sjeście), czyli od około 16 do godziny 19. W godzinach rannych odbywa się czyszczenie kwater oraz wykwaterowanie klientów, dlatego polecamy przyjazd zgodnie z harmonogram tzn. po południu - aby uniknąć zbędnego oczekiwania. W przypadku, gdy nie uda się dotrzeć na czas, prosimy o kontakt, abyśmy mogli późniejszy przyjazd zgłosić właścicielowi ośrodka. Niektórzy właściciele za zakwaterowanie po godz. 19.00 pobierają dodatkową opłatę.
10. Jakie gniazdka elektryczne stosuje się we Włoszech?
Kontakty elektryczne we Włoszech są inne niż w Polsce, dlatego polecamy zakup już w Polsce tzw. przelotek.
11. Czy możemy zaparkować 2. auto? Co oznacza parkowanie do wykorzystania wolnych miejsc?
W większości przypadków ośrodek gwarantuje 1 miejsce parkingowe / apartament. Dodatkowe miejsce parkingowe można albo dopłacić na miejscu (jeśli jest taka opcja) albo znaleźć miejsce parkingowe w pobliżu zakwaterowania (płatne lub bezpłatne). Zdarza się, iż ośrodek ma ograniczoną ilość miejsc - zwłaszcza ośrodki blisko plaży. W tych przypadkach nie jest gwarantowane miejsce parkingowe i miejsca są przyznawane zgodnie z przyjazdem. W przypadku pełnego parkingu konieczne jest, aby ponownie znaleźć alternatywne miejsce w okolicy.
12. Jakie dokumenty potrzebne są podczas podróży do Włoch?
Po Unii Europejskiej mogą podróżować osoby tylko z dowodem osobistym lub z ważnym paszportem. Każdy podróżnik, w tym dzieci, muszą posiadać ważny dokument tożsamości. Warunki podróżowania znajdują się na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
13. Jakie są wymagania podczas podróży z małoletnim dzieckiem, gdy nie jest się jego opiekunem prawnym?
W tym przypadku zaleca się, aby zabrać ze sobą pisemną zgodę rodziców (prawnych opiekunów) o podróży dziecka za granicę. Warunki podróży można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
14. Czy podczas pobytu w apartamentach można wykupić wyżywienie?
Większość apartamentów oferuje pobyt bez wyżywienia i bez możliwości jego zakupu. Niektóre ośrodki oferują możliwość wykupienia wyżywienia na miejscu lub mają na terenie ośrodka restaurację/ pizzerię. Włosi mają jedną z najlepszych kuchni na świecie w związku z czym byłoby wielką szkodą nie wykorzystać tej okazji i nie udać się do lokalnych restauracji.
15. Czy kaucję mogę opłacić kartą?
Kaucja zostanie pobrana w gotówce (EURO). Depozyt ten jest zwracany w dniu wyjazdu, po sprawdzeniu stanu apartamentu, także w gotówce. Musisz opuścić apartament wcześniej? Nie ma problemu! Proszę na recepcji lub w biurze podać numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone środki.
16. Jakie jest podstawowe wyposażenie apartamentu?
Apartamenty zawsze są wyposażone w podstawowe meble, łóżka stałe lub składane oraz narzędzia do sprzątania. Kuchnia wyposażona jest w lodówkę i podstawowe środki do przygotowania i konsumpcji posiłków. Niektóre apartamenty mogą być wyposażone dodatkowo np. w ekspres do kawy, kuchenkę mikrofalową i zmywarkę do naczyń - te informacje można znaleźć w opisie apartamentu na naszej stronie internetowej. Czy muszę brać z domu pościel i ręczniki? W niektórych przypadkach, pościel i ręczniki sa już w cenie mieszkania, lub można je dodatkowo opłacić na miejscu. Jeśli nie, to należy wziąźć je ze soba z domu.
17. Czy muszę wysprzątać bosk kuchenny/ apartament?
Jeśli sprzątanie nie jest objete w cenie należy samemu wysprzatać apartament lub opłacić sprzątanie na miejscu. Zawsze trzeba jednak wysprzątać boks kuchenny - rozmrozić i wyczyścić lodówkę, umyć naczynia i podłogę oraz wynieść śmieci. O ile klient nie wykona tego sam, strona włoska pobierze za ten fakt część z kaucji.
18. Co to znaczy ALL INCLUSIVE?
Co obejmuje ALL INCLUSIVE znajdziecie w opisie konkretnej oferty zakwaterowania, w zakładce WYŻYWIENIE. Nie jest równoznaczne z tym, iż dopłata ALL INCUSIVE obejmuje także wyżywienie pełne. Często to tylko forma dopłaty za napoje do posiłków. W niektórych hotelach ta dopłata obejmuje także możliwość spożywania przekąsek lub lokalnych napojów alkoholowych w wyznaczonych godzinach. ALL INCLUSIVE może także obejmować serwis plażowy (1 x parasolka + 2 x leżaki/ fotele). Tą informację znajdziecie przy opisie w zakładce PLAŻA. Poszukujecie wygodnych wakacji? Zadzwońcie do nas, a my przygotujemy ofertę na mierę potrzeb.
19. Jakie są warunki płatności? Kiedy i jak mogę zapłacić?
Płatności można dokonać na podstawie potwierdzenia rezerwacji, które wyślemy do Ciebie na adres e-mail. Tutaj znajdziesz numer swojej rezerwacji, numer naszego konta i dokładną kwotę. Płatność może być podzielona na dwie wpłaty - zaliczka w wysokości 30% w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania pokwitowania i dopłata do całości w ciągu miesiąca przed wyjazdem. W przypadku wyjazdu krótszego niż 1 miesiąc przed, płatności dokonuje się niezwłocznie po wysłaniu obowiązującego zgłoszenia. Możesz zapłacić przelewem lub bezpośrednio wpłacić pieniądze na nasze konto w Banku Zachodnim WBK. Wybór zależy od Ciebie! Czy masz indywidualne wymagania? Prosimy o kontakt z nami.
20. Czy mogę ubiegać się o wsparcie finansowe ze strony pracodawcy?
Istnieje taka możliwość na życzenie udzielimy informacji w tej sprawie telefonicznie lub pod adresem e-mail. Ciesz się pobytem bez obaw!
21. Czy mogę zakupić pobyt w miejscu mojego zamieszkania?
Nasz pobyt można zamówić przez stronę www.e-wlochy.pl, telefonicznie 32 720 60 56 lub pod adresem e-mail biuro@e-wlochy.pl. Na życzenie udzielimy także informacji o naszych agentach w miejscu twojego zamieszkania.
22. Co zrobić o ile nie mogę wyjechać na wakacje?
W przypadku, gdy nie możesz z jakiegoś powodu wyjechać na planowany urlop - daj nam znać jak najszybciej. Pobyt trzeba anulować, a kwota opłaty za anulowanie zależy od liczby dni przed wyjazdem. Szczegółowe warunki anulowania rezerwacji można znaleźć na naszej stronie w dziale Warunków Ogólnych. Można także wykupić specjalne ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z pobytu.
23. Kiedy otrzymam voucher i isntrukcje podróżne?
Instrukcje podróżne wraz z kartą zakwaterowanie - voucherem otrzymasz na adres e-mail min. 8-10 dni przed wyjazdem (po opłaceniu 100% płatności za pobyt). W razie zainteresowania, można wysłać instrukcje podróżować fizycznie (pocztą). Do vouchera załączamy także ogólne wytyczne, ceny za przejazd autostradami i porady na wycieczki.
 
 


O ile nie znaleźliście odpowiedzi na pytnia, napiszcie do nas e-mail »